BAKLAVA YUFKASINDAN PATATESLI CITIR BÖREK

100_2232

Selamun Aleyküm degerli Dostlarim hepinize mutlu pazarlar diliyorum…

Simdi sizlerle pazar kahvaltilarinizi süsleyecek cok lezzetli vede cok kolay bir tarif paylasmak istiyorum bu citir citir böregi mutlaka deneyin…

 

BAKLAVA YUFKASINDAN PATATESLI CITIR BÖREK

 

MALZEMELER

1 paket hazir baklava yufkasi

1 cay b. siviyag

100 gr. erimis tereyagi

1 su b. süt

 

Patatesli harci icin:

4-5 adet orta boy patates

1 adet sogan

1 tutam maydanoz

tuz, karabiber, kirmizi pulbiber

börek

YAPILISI

Öncelikle patatesli harcini hazirlayin, bunun icin patatesleri haslayip ezin sogani rendeleyip birazcik siviyag ile kavurun sonra kenara alin ve icine ezilmis patatesi ve diger ic harci malzemelerinide ekleyip karistirin. Simdi siviyag, erimis tereyagi ve sütü karistirin, yufkayi paketinden cikarin ve 1 yufkayi alip tezgaha serin üzerine yagli karisimdan firca yardimi ile sürün sonra diger yufakayida üzerine yerlestirin ve tekrar yagli karisimdan sürün bu islemi 4 yufka olacak sekilde tekrarlayin, dördüncü yufkanin üzerinede yagli karisimdan sürüp yufkayi ortadan yanlamasina ikiye bölün ve uc kisimlarina patatesli harctan koyup rulo seklinde sarin ve bicak yardimi ile parmak büyüklügünde kesip tepsiye yerlestirin üzerine yumurta sarisi sürüp susam serpistirin ve 200 dereceli firinda pisirin citir citir börekleriniz hazir… Afiyet olsun

100_2229

 

11 thoughts on “BAKLAVA YUFKASINDAN PATATESLI CITIR BÖREK

  1. Misafirlerim bayıldı.2 sefer yaptım ikisinde de harika oldu.çıtır çıtır ağızda dağılıyor herkes denesin kesinlikle:)

  2. Harika bir tarif beni baklavalik bogrege asik etiren tarif .. cok yaptim.ve herkese verdi. Tarifi hc peynirli yapmadim nasil olur acaba yapan varsa yazsin lutfen ve sarip buzluga atsak sonra vikarip pisersek bi sorunnolurmu

  3. dondurucuda saklamak istiyorum cunku catkapi misafirlerim cok oluyor acaba pisiripmi koysam yoksa pisirmeden hazirlayip o andami koysam…

Yorum bırakın