IFTAR MENÜSÜ 6

if6

“Şurası muhakkak ki, Oruçlunun iftarını açtığı zaman reddedilmeyen makbul bir duası vardır” (Hadisi Serif)

Selamun Aleyküm can kardeslerim…

Bugün sizler icin cok kolay bir menü hazirladim, fakat her bir tarif birbirinden lezzetli, insallah sizlerde dener ve begenirsiniz…

IFTAR MENÜSÜ 6

Tavuk Corbasi 

Ciftlik Köftesi 

Kasarli Patates Püresi 

Sambali (Sam Tatlisi)

İftar Vaktinde Yapılacak Dua

Allahümme leke sumtü ve bike amentü ve aleyke tevekkeltü, sübhaneke ve ala rızkıke eftartü veli savmel’ ğadin min şehri ramazane nev eytü fağfir li ma kaddemtü vema” ahhertü. “

Manası:

“Allah’ım! Senin için oruç tuttum, sana inandım, sana dayandım, senin verdiğin rızıkla orucumu açtım. Yarının orucuna da niyet ettim, benim geçmiş ve gelecek günahlarımı bağışla.”

2 thoughts on “IFTAR MENÜSÜ 6

Bir Cevap Yazın

