IFTAR MENÜSÜ 4

iftar4

Oruçlu için iki sevinç vardır: Biri,orucu açtığı zamanki sevincidir; diğeri de Rabbine kavuştuğu zamanki sevincidir. Oruçlunun ağzından çıkan koku (halüf), Allah indinde misk kokusundan daha hoştur.(Hadisi Serif)

IFTAR MENÜSÜ 4

Yayla Corbasi 

Güvecte Etli Topak Patlican 

Sade Pirinc Pilavi

Tiramisu 

İftar Vaktinde Yapılacak Dua

Allahümme leke sumtü ve bike amentü ve aleyke tevekkeltü, sübhaneke ve ala rızkıke eftartü veli savmel’ ğadin min şehri ramazane nev eytü fağfir li ma kaddemtü vema” ahhertü. “

Manası:

“Allah’ım! Senin için oruç tuttum, sana inandım, sana dayandım, senin verdiğin rızıkla orucumu açtım. Yarının orucuna da niyet ettim, benim geçmiş ve gelecek günahlarımı bağışla.”

Bir Yanıt Bırakın

