IFTAR MENÜSÜ 3

iftar3

“Sayılı günler içinizden kim hasta yahut seyahatte olursa başka günlerde tutsun. Gücü yetmeyenlere de bir yoksulu doyuracak fidye gerekir. Fakat kim gönül rızasıyla hayır işlerse, bu kendisi için daha iyidir. Ve oruç tutmanız eğer bilirseniz, sizin için daha hayırlıdır.”

Bakara 184

IFTAR MENÜSÜ 3

  1. Mercimek Corbasi 
  2. Tavuk Haslama 
  3. Salcali Acili Bulgur Pilavi 
  4. Lokum Kekcikler 

İftar Vaktinde Yapılacak Dua

Allahümme leke sumtü ve bike amentü ve aleyke tevekkeltü, sübhaneke ve ala rızkıke eftartü veli savmel’ ğadin min şehri ramazane nev eytü fağfir li ma kaddemtü vema” ahhertü. “

Manası:

“Allah’ım! Senin için oruç tuttum, sana inandım, sana dayandım, senin verdiğin rızıkla orucumu açtım. Yarının orucuna da niyet ettim, benim geçmiş ve gelecek günahlarımı bağışla.”

Bir Yanıt Bırakın

