BROWNI

10155791_824654224230433_2336495100445091671_n

Selamun Aleyküm degerli Kardeslerim…

Simdi sizlerle muhtesem bir Browni tarifi paylasmak istiyorum yapimi cok kolay lezzeti olayyy…

Fransa ziyaretinde sevgili Isalet ablamin yaptigi bu Browni’nin tadi damagimda kalmisti, o kadar Browni denemem oldu ama hic biri gercek Browni tadinda degildi bunu yiyince dedimki tamam iste aradigimi buldum, hemen tarifini istedim ve sagolsun Isalet abla hemen yazip verdi… fakat bir türlü firsat bulup yapamamistim, bugünde misafirlerim gelince aklima geldi ve yaptim fakat biraz büyük bir tepside yapinca ince oldu ama lezzetine diyecek yoktu tabi bu Browni tarifi icin en uygun tepsi boyutu revani tepsisi büyüklügünde olan, biradahaki sefere insallah öyle yapacagim… Gelen misafirlerimdende tam not alan bu muhtesem lezzetin tarifini bütün Browni severlere armagan ediyorum….

Siddetle ve israrla deneyin diyorum Dostlarim 😉

 

BROWNI

 

MALZEMELER

4 adet yumurta

200 gr. tozseker

200 gr. bitter cikolata

200 gr. tereyagi

50 gr. un

browni

YAPILISI

Öncelikle kücük bir tencerede tereyagi ve cikolatayi birlikte orta ateste arada sirada karistirarak eritin ve kenara alip ilinmasini beklerken diger yandan yumurta ve sekeri birlikte mikserle koyulasip kremsi kivam alana kadar cirpin yaklasik 5 dakika daha sonra cikolata ve tereyagi karisiminida buna ekleyerek cirpmaya devam edin en son unu ekleyin ve bir tur daha cirpip yaglanmis tepsiye dökün üzerine biraz un serpistirip önceden isitilmis 170-180 dereceye ayarli firinda ( derecesi firina bagli ben 180 derecede pisirdim ) 20 dakika pisirip hemen firindan cikarin ve sogumasini bekleyip dilimleyerek servis yapin… Afiyet olsun

 

4 thoughts on “BROWNI

  1. Merhabalar öncelikle ellerinize sağlık acaba tepsiyi ölçüleriyle tam olarak alabilirmiyiz.teşekkürler.Allaha emanet olun..

  2. Merhaba öncelikle ellerinize sağlık acaba bu tarifte kabartma tozu yokmu yada yazayımi unutTunuz cevaplarsaniz çok mutlu olcam denemek istiyorum yarin

Bir Yanıt Bırakın

