FASULYELI ERISTE CORBASI

100_4628

Gecenlerde sevgili arkadasim ve hemserim Leylan’in sayfasinda gördügüm corbayi bende kendime göre uyarlayarak yaptim ve gercektende müthis oldu…

Ben aslinda yesil mercimek ile yaparim bu corbayi, arkadasim bu sekilde yapmis ilgimi cekti ve denemeye karar verdim, Leyla soganli yapmis kiyma kullanmamis, ben ise kiymali yaptim tabi soganda olsa daha lezzetli olur da malesef benim ev ahalisi sogani pek sevmiyor o yüzden yemeklere kullanabiliyorum cok ince dograyinca fakat corbalara malesef kullanamiyorum, sizlere soganli yapmanizi tavsiye ederim sayet daha lezzetli olur fakat bu sekilde bile enfes olmustu benden söylemesi   😉

 

FASULYELI ERISTE CORBASI

 

MALZEMELER

 

1 corba kasesi eriste

1 meksikan fasulye konserve

2 yemek k. tereyagi

1 corba k. domates salcasi

1 tatli k. biber salcasi

biraz kiyma

1 adet sogan ( ben kullanmadim )

tuz, nane

1 sebze bulyonu ( sart degil )

yaklasik 1,5- 2 litre su

kesmecorba

YAPILISI

Öncelikle kiymayi tencereye koyup güzelce kavuruyoruz ve eger kullanacaksak sogani kücük küp seklinde dograyip ilave ediyoruz ve tereyaginida ekleyip soganlari öldürüyoruz sonra salcalari ve naneyide ekleyip biraz daha kavuruyoruz. Simdi suyunu ilave ediyoruz tuzunu ayarliyoruz ve bulyonu atiyoruz kaynayinca eristeyi ekleyip altini orta atese aliyoruz, eriste yari kivamda pisince yikayip süzdürdügünüz fasulyeleride ilave edin ve eristeler yumusayana kadar pisirip sicak olarak servis yapin… Afiyet olsun

 

 

 

 

Bir Cevap Yazın

