HAWAII USULÜ SALATA

100_4197

Bundan yillar yillar önce cok alip yerdim hazir satilan Hawai salatasini, fakat sonradan ögrendimki ondada katki maddeleri varmis bilincsizlik iste o zamanlar bihaberdik böyle seylerden… gecenlerde aklima vurdu bi arastirayim dedim nette ve bu salataya rastladim bugünde malzemeleri alip yapmaya karar verdim… yani cok degisik bir tad ama ben seviyorum cocuklarda cok sevdiler, herkezin agiz tadi farkli tabi ama ben hep degisik seyleri denemeyi sevmisimdir o aldigim hazir salataya pek benzemedi ama yakin bir tadi vardi…. denemek isteyenlere simdiden kolay gelsin  😉

 

HAWAII USULÜ SALATA

 

MALZEMELER

400 gr. tavuk gögüs eti

3 dilim ananas

1 konserve misir

3 yemek k. yogurt

2 yemek k. mayonez

1 tatli k. köri

2 yemek k. siviyag

1 yemek k. limon suyu

tuz, karabiber

 

YAPILISI

Tavuk etlerini kücük küp seklinde dograyip teflon tavada kavurun ve kenara alin, ananasida kücük küp sekli dograyin. Simdi bir kaba yogurt, mayonez, siviyag, limonu ve köriyi alin tuz ve birazda karabiberide ekleyip iyice karistirin sonra tavuk etlerini, misiri ve ananasida ekleyip güzelce harmanlayin ve buzdolabina kaldirin yarim saat bekletip servis yapin… Afiyet olsun

Bir Yanıt Bırakın

