LOKUM KEKCIK’LER

100_4101

Görüntüsü ile yemede yanimda yat diyen tadi ile büyüleyen bir tarif geliyor simdi  🙂

 

LOKUM KEKCIK’LER

 

MALZEMELER

4 yumurta
15 yemek k. seker
15 yemek k. süt
15 yemek k.siviyag
15 yemek k.un
1 paket kabartma tozu

1 paket vanilya sekeri

Sosu icin :

800 ml. sivi krema

400 gr. bitter cikolata

 

bulamak icin hindistan cevizi

süslemek icin krem santi

lokumlokk

YAPILISI

Kabimiza yumurta ve sekeri alip 5 dakika kadar cirpalim ve diger alzemeleri ekleyip yaglanmis firin tepsisine keki bosaltip önceden isitilmis 180 derecede pisirelim ve sogumaya birakalim. Sosu icin krema ve cikolatayi tencereye alalim ve cikolata eriyene kadar karistiralim ve kenara alalim sogumaya birakalim. Simdi kekimizden kücük kücük kareler keselim ve bir catal yardimi ile önce sosa sonrada hindistan cevizine bulayip muffin kagitlarina yerlestirelim üzerini krem santi ile süsleyip servis yapalim… Afiyet olsun

100_4068

5 thoughts on “LOKUM KEKCIK’LER

  1. SLM Hacer hnm tarifleriniz çok güzel benim için en önemli ve güzeli fotolarla aşamalı yayınlamışsınız teşekkür ediyorum blogunuzu bu gün buldum başka bir blogdan öylesine bakıp çıkacaktım ama detaylı fotolar benim bir blog ta aradığım en olmaz sa olmazım diyebilirim blogunuzu takipe aldım sevgiler

  2. Geri bildirim: IFTAR MENÜSÜ 3 | Tatli Yiyelim Tatli Konusalim

Bir Yanıt Bırakın

