MUTFAK ROBOTUNDA MUZLU CIKOLATALI MUFFIN

100_3861

Selamun Aleyküm Sayfamin Güzel Insanlari….

Bugün cocuklar tatli biseyler isteyince bende kararmis muzlari hemen degerlendireyim hemde cocuklarin gönlünü edeyim diye kollari sivadim, ahh ahh bi kitchenaid mutfak robotum olaydi sipsak yapardim diye düsünürken neden benim emektar mutfak robotumda yapamiyayim ki dedim ve hemen ceyizimden olan ve bana hakkiyla 13 yildir hizmet eden ve kahrimi ceken mutfak robotumu hemen rafdan alip ise basladim… inanin bana cok kolay oldu normalde mikseri cikar önce yumurtalari sekerle cirp sonra mikseri durdur ve diger malzemeleri ayarla bayaa zaman aliyordu, bu sekilde robotum bi yandan yumurta ve sekeri cirparken bende diger malzemeleri ayarlayip direk robota koyup kolaylikla kekimi hazirladim zannedersem benim robot bu yöndede daha coook kahrimi cekecek  🙂

 

MUTFAK ROBOTUNDA MUZLU CIKOLATALI MUFFIN

 

MALZEMELER

24 Muffin icin :

4 adet yumurta

150 gr. seker

100 gr. margarin

100 ml. süt

200 gr. bitter cikolata

2 adet olgun muz

100 gr. damla cikolata

1 tatli k. kabartma tozu

1 cay k. karbonat

2 paket vanilya sekeri

300 gr. un

cats

dd

YAPILISI

Öncelikle robotumuza plastikden olan bicak seklindeki ucu takiyoruz ve yumurta ve sekeri ilave edip en yüksek devrinde yaklasik 5 dakika cirpiyoruz , o arada margarin ve cikolatayi plastik bir kaba alip mikro dalga firinin orta ayarinda arada bir karistirarak eritiyoruz ve biraz ilininca yumurtaya ekleyip tekrar cirpin, sütüde ekleyip bir kez daha cirpin simdi un, kabartma tozu, karbonat ve vanilya sekerini ekleyip malzeme unu yiyene kadar cirpmaya devam edin en son catalla iyice ezdiginiz muzu ve damla cikolatayi ekleyip bir kez daha cirpin malzeme iyice karissin ( eger un az gelirse biraz daha ekleyebilirsiniz ) simdi kagit serilmis muffin kaliplarina hamuru paylastirin ve önceden isitilmis 170 dereceli firinda pisirin ve ilindiktan sonra pudra sekeri serpin soguyunca servis yapin… Afiyet olsun

 

 

 

 

 

2 thoughts on “MUTFAK ROBOTUNDA MUZLU CIKOLATALI MUFFIN

  1. Bende bayılıyorum muffinslere allah seni başımızdan eksik etmesin bu siteyide inşallah devam eder bol bol bereketli Tariflerini bekliyoruz.
    Sizin sayenizde tariflerimde cok oluyor.
    Hayirli Ramazanlar..

Bir Cevap Yazın

