CEVIZLI TULUM PEYNIRLI BUGDAY SALATASI

100_3278

Diyet yaparken yediklerimizin bizi dogurmasina, hafif olmasina ve ihtiyacimiz olan vitaminleri almamiza dikkat etmemiz gerek… yoksa halsiz düseriz bitkin oluruz buda hastalanmamiza yol acar mazallah….. zayifliyalim derken sagligimizdan olmayalim….

Simdi sizinle paylasacagim tarifi sevgili Oktay ustanin cay saati kitabinda gördüm ve evet iste bu dedim, hem doyurucu hem protein ve vitamin acisindanda oldukca zengin bir salata dedim veee hemen hazirladim, inanin bana gercektende cok ama cok dogurucu ve cok lezzetli bir salata oldu…

Mutlaka deneyin….

 

CEVIZLI TULUM PEYNIRLI BUGDAY SALATASI

 

MALZEMELER

1 su b. bugday

3 adet yesil sogan

2 adet sivri biber

1 tutam maydanoz

2 corba k. tulum peyniri

1 cay b. iri dövülmüs ceviz

2 corba k. nar eksisi

3 corba k. zeytinyagi ( ben 1 corba k. kullandim )

1/2 limonun suyu ( yoktu tarifte ben ekledim )

tuz, karabiber

100_3273

YAPILISI

Bugdayi aksamdan islatiyoruz, suyunu süzüp iyice yikiyoruz sonra bolca suyla 20 dakika kadar hasliyoruz ve altini kapatip ocakta sogumaya birakiyoruz ve süzüyoruz. Sogani, biberi ve maydanozu incecik dogruyoruz ve bir kaba aliyoruz bugdayi da ekleyip üzerine nar eksisini, limonu, zeytinyagini, tuzu ve karabiberi ilave edip güzelce harmanliyoruz sonra servis tabagina alip üzerine ceviz ve tulum peyniri serpistirip servis yapiyoruz…. Afiyet olsun

 

 

 

 

 

Bir Cevap Yazın

