MISIR GEVREKLI KURABIYE

100_3190

Cesitli sitelerde gördügüm hakkinda cok olumlu seyler duydugum bir Kurabiye Misir Gevrekli Kurabiye, fakat birtürlü firsat bulup’ta yapamamistim, inanin simdi yaptim ve neden daha önce yapmamisim diyorum cooook lezzetli ici agizda dagiliyor disida citir citir… ben tadini hani pismaniyeler varya disi cikolata ile kapli iste onlara benzettim… sizlerede siddetle tavsiye ederim

bu tarifi ben kendime göre uyarladim, kimi tarife baktim yumurtasi cok kimi tarifte nisasta cokdu ben bir iki degisiklik yaptim ve cook lezzetli oldu umarim sizlerde yapar ve sevdiklerinizle hüpletirsiniz  😉

 

MISIR GEVREKLI KURABIYE

 

MALZEMELER

250 gr. margarin

4 adet yumurta

1 su b. pudra sekeri

4 su b. misir nisastasi

2 su b. un

1 paket kabartma tozu

2 paket vanilya sekeri

 

üzeri icin :

1,5 sise findik kremasi ( nuss-nougat-creme )

1-2 yemek k. siviyag

ve 300-350 gr. kadar misir gevregi

kurabiye

kurabi

 

YAPILISI

Öncelikle bütün hamur malzemelerini bir kaba alip güzelce yogurun sonra kabuklu findik büyüklügünde parcalar koparip ister yuvarlak ister uzunlamasina sekil verip biraz aralikli olarak tepsiye dizin önceden isitilmis 175 °C’li firinda alti cok hafif kizarana kadar pisirin ( üzeri hic kizarmiyacak ).

Bu arada sürme cikolatayi ve siviyagi kaseye alip benmari usulü eritin, misir gevregini robotta biraz cekin ve sogumus olan kurabiyeleri önce cikolataya sonrada misir gevregine bulayip servis tabagina alin, cikolatasi donduktan sonra servis yapin….. Afiyet olsun

6 thoughts on “MISIR GEVREKLI KURABIYE

  1. iyi gunler,
    tarifinizi denedim tadi cok guzel oldu ama kurabiyelerim cok catladilar neden olabilir acaba ?

  2. iyi günler , acaba diyorum kurabiyeleri yapsam hemen buzluğa kaldırsam gerekli olduğunda çıkarıp çikolatalasam tadında bi bozulma olur mu ?

Bir Cevap Yazın

