FIRINDA KASARLI KÖFTE

100_3018

Biz Hanimlar bugün ne pisirsem acaba sorusunu hergün sorariz kendimize… bide degisik biseyler olsun isteriz… iste bende bugün normal köfte yapmayi düsünüyordum aslinda, fakat son anda bunu firinda yapayim haa bide kasarli olsun deyip fikrimi degistirdim… inanin bana cokda iyi etmisim…. bu Köfteler harika oldu cünki

yeni seyler denemeyi cok seviyorum, kendim üretmeyide… iste sizinle yine benden bir tarif paylasiyorum… denemenizi siddetle tavsiye ederim  😉

 

FIRINDA KASARLI KÖFTE

 

MALZEMELER

750 gr. yagli kiyma

1 adet sogan

2 dis sarmisak

1 yemek k. biber salcasi

1 cay b. galeta unu ( yada 1 dilim ekmek ici )

1 kase rendelenmis kasar peyniri

1/2 cay k. karbonat

biraz maydonoz

1 tatli k. karabiber

1 tatli k. kimyon

1 tatli k. kirmizi toz biber

tuz

ff

 

YAPILISI

Bir kaba kiymayi aliyoruz ve rendelenmis sogan ve sarmisagi ekliyoruz ince kiyilmis maydonozuda ekliyip kasar peyniri haric diger malzemeleride ekleyip iyice yoguruyoruz en son kasar peynirinide ekleyip tekrar kasar peynirini yedirene kadar yogurup elimizi islatip köfte sekli verip yagli kagit ile kaplanmis firin tepsisine yerlestirip önceden isitilmis 220 dereceli firinin orta katina sürüyoruz yaklasik 20-25 dakika pisiriyoruz fazla pisirmeyin cok kuru olmasin…. yaninda sehriyeli pirinc pilavi ile servis yapiyoruz… Afiyet olsun

 

 

2 thoughts on “FIRINDA KASARLI KÖFTE

Bir Yanıt Bırakın

