WAFFLE ( Waffeln )

Merak edenler icin Waffle tarifi yayinliyorum… bizim cocuklar cok seviyor Waffle’yi sade veya recel ve sürme cikolatasi ile özellikle… bu yayinladigim sekilde sik bir sunum ile  misafirlerinizede ikram edebilirsiniz…. Waffle makinaniz yoksa krepten daha kalin olarak tavadada pisirebilirsiniz….simdiden kolay gelsin  😉

 

WAFFLE

MALZEMELER

 
3 adet yumurta

1 su bardagindan 1 parmak eksik seker

1 su b. süt

2 su b. un

1 paket kabartma tozu

1 paket vanilya sekeri

125 gr. erimis margarin

 

üzeri icin : pudra sekeri

süslemek icin : krem santi ve taze meyve cesiti veya recel ( ben kendi yaptigim bögürtlen recelinden kullandim )

YAPILISI

Margarin haric bütün malzemeleri bir kaba alip mikserle cirpin sonra erimis ve ilinmis margarinide ekleyin ve tekrar cirpin sonra Waffle Makinasini isitin ve kati yag ile yaglayin sonra birer kepce hamurdan döküp pisirin, hemen makinadan aldigimiz Waffle nin üzerine sicakken pudra sekerini serpin krem santi ve recelle veya taze meyvelerle servis yapin… Afiyet olsun

 

One thought on “WAFFLE ( Waffeln )

  1. ELİNE SAĞLIK HACER HNM OLSADA İFTARDAN SONRA YESEYDİM SİZLER ŞANSLISINIZ BU TÜR MUTFAK GEREÇLERİNE SAHİPSİNİZ DEĞİŞİK KEK KALIPLARINA BEN KENDŞİ ADIMA SÖYLEYİM BULAMIYORUM BULSAMDA ALAMIYORUM GÜLE GÜLE SAĞLIKLA KULLANIN

Bir Cevap Yazın

