MERCIMEK CORBASI

Mercimek corbasini birde kirmizi biber ile deneyin derim… emin olun pisman olmiyacaksiniz  😉 … her zaman alistigimiz tarifde mercimek, sogan, patates ve havuc vardir öyle degilmi ? Tarhana corbasina müthis lezzeti veren kirmizi biber mercimege neden vermesin dedim ve hakliydim … artik benim mercimek corbam bu tarife göre yapiliyor… ben size bulyonlu tarifi verdim fakat et suyu veya tavuk suyu elimde varsa tabiki onu kullanmayi tercih ediyorum… sizde dilediginiz sekilde yapin… bu corba sofralarinizin bastaci olacaktir….

MERCIMEK CORBASI
MALZEMELER

1 su b. kirmizi mercimek

1 adet kirmizi biber
1 adet patates
1 bas sogan
1 sebze veya et bulyon
1 tatli k. domates salcasi
1 tatli k. biber salcasi
tuz, nane
2-3 yemek k. siviyag

YAPILISI

Mercimegi yikayip tenceremize aliyoruz ve diger malzemeleri dograyip icine ilave ediyoruz, tuzunu nanesini, salcalari, bulyonu ve siviyagida ekleyip 1.5 litre su ekleyip ocagin altini yakiyoruz kaynadiktan sonra kisik ateste sebzeler iyice yumusayana kadar pisiriyoruz, blendirdan veya süzgecten gecirip servis yapiyoruz…Afiyet olsun

One thought on “MERCIMEK CORBASI

  1. Geri bildirim: IFTAR MENÜSÜ 3 | Tatli Yiyelim Tatli Konusalim

Bir Cevap Yazın

